Curry en Pols 40g

387

Nou producte

Ingredients: cúrcuma, canyella, citronel·la, fulles de curri, gingebre, fenigrec, pebre blanc i pebre vermell. 100% d'Agricultura Ecològica i de Comerç Just.

Més informació: El curri no és una espècia, sinó una barreja de diverses espècies[...]

Més detalls

10 Items

3,41 € amb impostos

Més informació

Ingredients: cúrcuma, canyella, citronel·la, fulles de curri, gingebre, fenigrec, pebre blanc i pebre vermell. 100% d'Agricultura Ecològica i de Comerç Just.

Més informació: El curri no és una espècia, sinó una barreja de diverses espècies. La seva composició no és fixa, de fet hi ha tres varietats: curri groc, curri verd i curri vermell. El més habitual és el curri groc, que deu el seu color al seu elevat percentatge en cúrcuma. Per tant les propietats medicinals del curri groc inclouen els beneficis antiinflamatoris de la cúrcuma, molt similars als d'un altre ingredient habitual del curri: el gingebre.
0 0    

No hi ha productes

Per a determinar Lliurament
0,00 € Impost
0,00 € Total

Els preus són amb impostos inclosos

Ho compro

S'ha afegit el producte al vostre carret de la compra
Quantitat
Total
Hi ha 0 articles al vostre carret. Hi ha 1 article al vostre carret.
Total productes (amb impostos)
Total lliurament (amb impostos) Per a determinar
Impost 0,00 €
Total (amb impostos)
Seguir comprant Tramitar comanda