DESCRIPCIÓ: Detergent de Biobel és un potent detergent líquid ecològic per a rentadora per a tota mena de roba amb oli essencial d'espígol, que deixa una agradable i duradora aroma natural a tota la bugada.
COMPOSICIÓ: Aigua (30%), Tensioactiu No Iònic (5%), Oli Essencial de Lavanda, Linalool, Àcid Cítric, Sabó Vegetal, Amfòter d'Origen Vegetal.
DESCRIPCIÓ: Les tovalloletes íntimes de cotó orgànic Natracare són biodegradables i estan formulades en suau cotó 100% orgànic. Especialment dissenyat per a pells sensibles, amb la seva fórmula suau a base de plantes i olis essencials orgànics.
COMPOSICIÓ: Aqua, Glicerina, Extracte de flor de Rosa gallica (Rose de Provins) bio, Oli de flor de Rosa damescena (Rose de Damas) bio, Extracte de flor de Chamomilla recutita (Camomille) bio, Extracte de flor de Calendula officinalis (Calendula) bio, Clorur de sodi, Poligliceril-10 -laurat, àcid levulínic, levulinat de sodi, sorbat de potassi, fitat de sodi, maltodextrina, àcid cítric, benzoat de sodi.
PRODUCTOR/DISTRIBUIDOR: ECORECICLAT ORIGEN: BARCELONA
Les compreses postpart Natracare tenen una suau capa superior de cotó orgànic. Són extra llargues, amples i amb un encoixinat còmode per donar-te confiança i protecció segura davant la pèrdua de sang natural que s'ocasiona després del part.
Caspa, seborrea, grassa. És un excel·lent xampú per combatre l’excés de greix i la caspa grassa. El romaní amb el sofre i la sàlvia és convinen per donar molt bons resultats.
Propietats: antisèptic, estimula la circulació capil·lar, evita la caspa i la seborrea i afavoreix el creixement del cabell.
Descripció: Totalment natural i 83% ecològic certificat per Bioinspecta. Indicacions: controlar l’olor corporal i respectar l’equilibri cutani. Composició: amb extracte de sàlvia que purifica i evita la mala olor corporal i essència d’ilang-ilang que proporciona una suau olor i tonifica. Conté àloe vera que protegeix i suavitza. Sense cap tipus d’alumini. Dirigit a: adults i adolescents. Apte per a vegans. Tipus de pell: tot tipus de pell. Ingredients: ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, TRIETHYL CITRATE, PROPANEDIOL, SODIUM CAPROYL/LAUROYL LACTYLATE, GLYCERIN, GLYCERYL OLEATE CITRATE, SALVIA OFFICINALIS LEAF EXTRACT*, CANANGA ODORATA LEAVE OIL, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL* , TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, SODIUM PHYTATE, AQUA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERYL CAPRYLATE, XA[...]
DESCRIPCIÓ: Dentifrici per a nens gust de macedònia i amb fluor adequat per a nens. Combina el sabor de diverses fruites i fa que la neteja sigui més agradable i divertida. Cura delicada de les dents. Recomanat per a més grans de 3 anys. Posseeix suc d'àloe vera que calma i protegeix dents i genives.
Alta protecció solar SPF50. Protegeix i preveu l'envelliment. Protegeix l'acció dels radicals lliures, UVA, UVB i llum blava. Hidrata i crea un to de pell uniforme amb un subtil bronzejat. Hipoal·lergènica. Sense perfum. Apta per a la pell sensible,. Sense nanopartícules Apte durant l'embaràs i la lactància Producte vegà.
Principis actius Filtres UV minerals ( Òxid de zinc i Diòxid de titani) Alga Gorria: potent antioxidant, prevé l'envelliment de la pell mitjançant la neutralització dels radicals lliures de manera efectiva i protegeix la pell. Glicerina Bio: efecte hidratant. Aloe vera Bio: calma i hidrata la pell. Sílice: efecte matificant. Pigments naturals dorigen mineral.
Xampú vitalitat Aporta brillantor i vitalitat als cabells. Ideal per a tot tipus de cabell. Apte per a vegans. Ampolla 100% R-PET (plàstic 100% reciclat procedents d'altres envasos). D'aquesta manera evitem la creació de nous plàstics i en donem una segona vida als ja existents. El color de l'ampolla pot variar a cada lot degut a la font de plàstic utilitzada.
Principis actius -Poma Bio: aporta vitalitat. -Aloe vera Bio: hidratant i calmant. -Amb tensoactius d'origen naturals derivats del coco i respectuosos amb el cuir cabellut.
Recomanacions dús Apte per a ús diari. Ideal per a tota la família. Per a un resultat òptim, combinar amb el condicionador vitalitat.
Essabó Pell Grassa és un sabó especialment dissenyat per a persones amb pell greix i / o amb acne. Està enriquit amb argila verda certificada. L'argila verda és un regulador natural del greix i redueix el sobreengrasado de la pell. La seva base està elaborada amb oli de coco d'agricultura sostenible i d'oli d'oliva procedent de cultius bio espanyols.
Elaborat artesanalment mitjançant saponificació tradicional en fred.
Idoni per a pells grasses o mixtes pells amb alta activitat seborreica, hiperhidrosi, brillantors, porus i granits i / o pells amb acné.
Certificat per Bio.Inspecta sota la norma BioVidaSana en la Categoria I de "Producte Cosmètic Ecològic", amb un mínim de 95% d'ingredients procedents d'agricultura ecològica.
DESCRIPCIÓ: Dentifrici elaborat amb ingredients d'origen natural, sense fluor, que ajuda a blanquejar les dents gràcies al carbó actiu.Prevé la tosca i a més protegeix les genives. L'àloe vera BIO duu a terme una acció antiinflamatòria i bactericida.Agradable sabor a menta, que aporta un alè fresc.Indicat per a adults i nens a partir de 7 anys.Apte per a vegans.
COMPOSICIÓ: Sorbitol, Aqua, Mentha Piperita Leaf Water*, Hydrated Silica, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Lauryl Glucoside, Xanthan Gum, Aroma, Charcoal Powder, Bentonite, Sodium Benzoate, Stevia Rebaudiana Extract, Glycerin, Citric Àcid, Potassium Sorbate *, LimoneneIngredients procedents de l'agricultura ecològica 99% del total d'origen natural El 22% del total dels ingredients procedeix de l'agricultu[...]
Descripció: Totalment natural i 66% ecològic certificat per Bioinspecta. Indicacions: higiene diària del cabell. Degut a la seva suavitat no irrita els ulls. Composició: conté àloe vera que protegeix i suavitza i essència d’ilang-ilang que aporta propietats estimulants. Amb agents netejadors molt suaus. Sense sabó, sulfats ni al·lèrgens. Dirigit a: adults, nens i nadons. Apte per a vegans. Tipus de cabell: tot tipus. Ingredients: ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, AQUA, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERIN, SODIUM LAUROYL GLUTAMATE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, CANANGA ODORATA LEAVE OIL, PCA GLYCERYL OLEATE, GLYCERYL CAPRYLATE, LEVULINIC ACID, SODIUM LEVULINATE, SODIUM ANISATE, PARFUM, XANTHAN GUM, SODIUM CHLORIDE, CITRIC ACID.