Descripció: És un tònic adequat per a pells mixtes o greixoses. Aconsellem utilitzar-lo cada matí i cada vespre per aconseguir una bona neteja de cutis i eliminar la contaminació a la qual estem exposats.
Propietats: Astringent i tonificant. Producte amb certificació Bio.inspecta BioVidaSana. Ingredients: ACQUA, POTASSIUM SORBATE, ROSA CENTIFOLIA FLOWER EXTRACT, SODIUM BENZOATE.
Descripció: És un tònic adequat per a pells mixtes o greixoses. Aconsellem utilitzar-lo cada matí i cada vespre per aconseguir una bona neteja de cutis i eliminar la contaminació a la qual estem exposats.
Propietats: Astringent i tonificant. Producte amb certificació Bio.inspecta BioVidaSana. Ingredients: ACQUA, POTASSIUM SORBATE, ROSA CENTIFOLIA FLOWER EXTRACT, SODIUM BENZOATE.
Descripció: És un tònic adequat per a pells mixtes o greixoses. Aconsellem utilitzar-lo cada matí i cada vespre per aconseguir una bona neteja de cutis i eliminar la contaminació a la qual estem exposats.
Propietats: Astringent i tonificant. Producte amb certificació Bio.inspecta BioVidaSana. Ingredients: ACQUA, POTASSIUM SORBATE, ROSA CENTIFOLIA FLOWER EXTRACT, SODIUM BENZOATE.
Nodreix, suavitza i cuida la pell. Textura molt rica. Nodreix intensament, suavitza i cuida la pell. Amb una delicada fragància exòtica de tiaré, gessamí i vainilla que t'enamorarà. Ideal per a tota mena de pell, sobretot per a zones molt seques. Pot 100% R-PET (plàstic 100% reciclat procedents d'altres envasos). Apte per a vegans.
Principis actius Oli de tiaré: calmant. Mantega de karité Bio: nodreix intensament. Oli d'ametlles Bio: nodreixen intensament i deixa la pell suau. Oli de coco Bio: altament nutritiu i hidratant. Vitamina E: antioxidant.
Recomanacions dús Aplicar sobre la pell i fer massatges fins a la seva completa absorció.
·Neteja delicadament la pell eliminant les restes de brutícia, maquillatge i impureses. ·Deixa la pell neta, calmada i suau. ·Sense alcohol.
Components ·Aigua floral de rosa damascena Bio: calma i refresca el contorn dels ulls. ·Extracte de calèndula Bio: calma i suavitza la pell. ·Aigua de tarongina Bio: calma i tonifica la pell, especialment les més seques. ·Aloe vera Bio: calma i hidrata la pell.
Recomanacions dús ·Aplicar sobre cara i coll amb un disc de cotó. ·No cal aclarir. ·Evitar els llavis i contorn dels ulls. ·En cas de contacte amb els ulls esbandir amb abundant aigua.
Aquest sèrum de tipus aquós és totalment natural i 80% ecològic certificat per Bioinspecta.
Indicacions: cuida la pell i la manté en bon estat. Gràcies als diferents actius que conté complementa i multiplica l’acció de les cremes proedat enfront de taques, arrugues i flaccidesa, però també es pot utilitzar com a tractament únic.
Composició:
FICORETINOL MARÍ, extracte d’algues marines amb una eficàcia superior al retinol sintètic i sense cap dels seus inconvenients. Testat clínicament: Redueix la profunditat de les arrugues. Disminueix la flaccidesa afavorint l’elasticitat i densitat de la pell. Atenua les taques. Disminueix la mida dels porus. Aporta una hidratació extra a la pell. ÀCID HIALURÒNIC D’AMPLI ESPECTRE, actu[...]
Desenreda els cabells, aporta suavitat i facilita el pentinat. Ideal per a tot tipus de cabells. Apte per a vegans. Ampolla 100% R-PET (plàstic 100% reciclat procedents d'altres envasos). D'aquesta manera evitem la creació de nous plàstics i donem una segona vida als ja existents. El color de l'ampolla pot variar a cada lot degut a la font de plàstic utilitzada.
Principis actius Poma Bio: aporta vitalitat. Aloe vera Bio: hidratant i calmant procedent d'Andalusia. Aigua de coco Bio: proporciona una hidratació extra. Betaïna i arginina: enforteixen els cabells.
Recomanacions dús Polvoritzar sobre el cabell humit o sec. No necessita aclarit.
Descripció: Totalment natural i 77% ecològica certificada per Bioinspecta. Testada dermatològicament. Indicacions: hidratar la pell i aportar suavitat. Dirigida a adults, nens i nadons. Apta per a vegans. Composició: amb mantega de karité i oli d’oliva que nodreixen i hidraten la pell i li aporten elasticitat. L’àloe vera protegeix i regenera. Conté oli de gira-sol, ric en vitamina E antioxidant. Sense al·lèrgens. Tipus de pell: normal o seca, inclosa sensible. Ingredients: ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL*, GLYCERIN, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL*, OLUS OIL, CETEARYL ALCOHOL, ARACHIDYL ALCOHOL, GLYCERYL CAPRYLATE, BEHENYL ALCOHOL, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ARACHIDYL GLUCOSIDE, CETEARYL GLUC[...]
Descripció: Totalment natural i 90% ecològic certificat per Bioinspecta. Testat dermatològicament. Indicacions: hidratar i refrescar la pell, especialment després de prendre el sol, de l’afaitat o de la depilació.Dirigit a adults i nens. Apte per a vegans. Composició: l’àloe vera protegeix, hidrata i regenera la pell. Sense perfum ni al·lèrgens. Tipus de pell: tot tipus, incloses sensibles i intolerants. Ingredients: ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, PROPANEDIOL, XANTHAN GUM, GLYCERIN, SODIUM PHYTATE, SODIUM LEVULINATE, LEVULINIC ACID, SODIUM ANISATE, AQUA.
Descripció: Oli Personal, fet amb olis vegetals de Germen de Blat, Calèndula i de Rosa mosqueta, i amb oli essencial d’arbre del te i canyella cobreix un ampli espectre d’utilització: lubricant, hidratant, bactericida, fungicida i calmant. També combat la sequedat que pot ocasionar l’ús de “tapons”, depilació o de la pròpia menopausa. L’aroma de canyella també ajuda a despertar es desig sexual. Compatible amb l’ús de preservatius. Tots els ingredients amb aval ecològic i producte certificat. Producte amb certificació bio.inespecta-BioVidaSana.
"DESCRIPCIÓ: Crema Solar per a Nens SPF50 Alga Maris proporciona protecció molt alta, formulada per a la pell delicada dels nens i els més joves. Efectivitat immediata.
Descripció: Utilitzeu-la després del bany diari i especialment després de prendre el sol. S’obté una pell sana, fresca i suau. Propietats: Antiinflamatòria, suavitzant i hidratant, "after sun". Producte amb certificació bio.inspecta-BioVidaSana.
Eelaborat, amb oli d’ametlles de primera pressió en fred i pètals de calèndula fresca de cultiu biològic propi. Aquest oli s’utilitza per hidratar i suavitzar les pells delicades, sensibles, envermellides o seques, i molt especialment per nadons i nens.
Descripció: Oli conegut per les virtuts que aporta a la pell. Té infinitat d’aplicacions; des de l’ús professional, per a fer massatges a persones amb problemes al·lèrgics, fins a l’ús domèstic per a infants. Com oli corporal és ideal per a nodrir la pell, i també com mascareta pel cabell, que posarem durant 30 minuts abans de rentar-se el cap, donant així suavitat als cabells secs i castigats.
Descripció: Aquest oli crea una barrera d’impermeabilitat, protegint la pell. Els àcids grassos linoleic i oleic regeneren i nodreixen la pell, millorant arrugues, taques, cicatrius i cremades superficials. Protegeix i guareix el dany causat per l’excessiva exposició a la radiació solar. Aconsellat per a pells seques.
Propietats: Protector, reparador i condicionador de la pell. Producte amb certificació bio.inespecta-BioVidaSana. Ingredients: ROSA CANINA SEED OIL(*) – (*)Ingredients ecològics.
Descripció: Totalment natural i 68% ecològica certificada per Bioinspecta. Indicacions: nodrir la pell i combatre les arrugues. Composició: amb mantega de karité que nodreix la pell i rosa mosqueta de profunda acció reafirmant. El hialurònic i l’oli d’argània combaten l’envelliment de la pell. Conté àloe vera que aporta hidratació. Sense al·lèrgens. Dirigida a: adults. Apta per a vegans. Tipus de pell: seca o molt seca, inclosa sensible. Ingredients: ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, GLYCERIN, RICINUS COMMUNIS SEED OIL* , OLUS OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ARACHIDYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*, CETEARYL ALCOHOL, ROSA RUBIGINOSA SEED OIL*, BEHENYL ALCOHOL, GLYCERYL CAPRYLATE, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, SODIUM PH[...]
·Contorn d'ulls amb un còmode i refrescant aplicador roll-on que combat els signes de fatiga i preveu l'aparició d'arrugues. ·Hidrata i calma la pell del contorn dels ulls. ·Per una mirada més radiant i fresca.
Components ·Combinació d'àcid hialurònic natural d'alt i baix pes molecular. ·L'àcid hialurònic d'alt pes molecular dóna una aportació extra d'hidratació i preveu la sequedat de la pell. ·Forma un film sobre la pell que la protegeix de les agressions externes. ·L'àcid hialurònic de baix pes molecular penetra a les capes més profundes de la pell, reté l'aigua i estimula la síntesi de col·lagen. La pell és més ferma, més tonificada. ·Extracte de magrana Bio tanca els porus i reafirma la pell. ·Aloe vera Bio: dóna un plus extra d[...]
"DESCRIPCIÓ: Hidrata i calma la pell després de l'exposició solar. Textura fresca i lleugera. De fàcil aplicació. Ràpida absorció. Fragància a coco i karité. Amb àloe vera que és hidratant, calmant i protector (forma una barrera protectora).